Kolegium jest jednym z najtrudniejszych momentów życia, w którym praktykuje się zdrowe odżywianie. Z powodu napiętego harmonogramu, stresu i presji ze strony przyjaciół na imprezę może się okazać, że zdrowe odżywianie jest niemożliwe. Jednak dzięki kilku wskazówkom możesz sprawić, że niemożliwe stanie się łatwiejsze w zarządzaniu. Zdrowe odżywianie jest możliwe w college’u, o ile jesteś gotów do pracy.

Podejmuj mądre decyzje, gdy jesz w stołówce swojej uczelni. Większość uczniów ma do wyboru różne opcje każdego dnia i chociaż bar z deserami może być bardzo kuszący, spróbuj ograniczyć liczbę odwiedzin każdego tygodnia. Jeśli twoja szkoła ma stołówkę w formie bufetu z wieloma opcjami, spróbuj wybrać jedną żywność z każdej grupy żywności. Unikaj wszystkiego, co jest przetwarzane, pokryte serem lub dressingiem i tłuste.

Ważny jest również harmonogram spożywania posiłków. Kiedy rejestrujesz się na zajęcia, spójrz na dzień z myślą o posiłkach. Powinieneś mieć wystarczająco dużo czasu, aby przygotować się na dzień i zjeść szybki posiłek, w swoim pokoju w akademiku lub w kafeterii. Mniej więcej w połowie dnia, upewnij się, że zaoszczędzisz czas na lunch i zjedz go maksymalnie do 19, aby uniknąć jedzenia późno w nocy. Powinieneś również zaplanować czas na przystawkę na pożywne przekąski, takie jak owoce. Jeśli twój profesor nie ma nic przeciwko, możesz również zabrać ze sobą te przekąski do klasy. To jest dobre pytanie, które należy zadać podczas pierwszego dnia zajęć.

Weekendy mogą być bardzo trudne dla studentów ze względu na presję na imprezy, gdzie głównym jedzeniem jest zazwyczaj pizza, a głównym napojem jest zwykle piwo. Zamów pizzę i inne produkty spożywcze, które mogą być zdrowe, a następnie rzuć je w rurki. Jeśli planujesz wyjść na noc i nie będziesz mieć pewności, czy dostępne będą zdrowe posiłki, zjedz lekki posiłek przed wyjściem i unikaj tłustych kalorii. Posiadanie pizzy i innych takich „uczniowskich” potraw, takich jak skrzydełka lub kebabów, może być w porządku raz na jakiś czas, ale jeśli staje się cotygodniowym wydarzeniem, patrzysz na kłopoty

Oczywiście alkohol jest również świetnym sposobem na zepsucie diety. Piwo i napoje mieszane mają dużo pustych kalorii, więc pomijanie ich w ogóle jest świetnym pomysłem. Jeśli musisz pić, wybierz napoje gazowane do mieszania napojów, poproś o czerwone wino, jeśli jest ono dostępne, lub wypij lekkie piwo. Znowu te uczty są w porządku raz na jakiś czas, ponieważ picie alkoholu co tydzień spowoduje tylko, że zapakujesz się na zbędne kilogramy.